Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Персональний сайт вчителя

Трокун Наталії Володимирівни


«Можливо все, на неможливе просто потрібно більше часу!» Ден Браун

Меню сайту
Погода
Годинник
Пазли
АУДІОКАЗКИ
Аудіоказки ᐈ Слухати онлайн на Дерево Казок

 

 

Утворення чисел другого десятка Назви чисел Дециметр Вимірювання відрізків

Порахуй і розфарбуй!

          Розмальовки Математичні розмальовки 1 клас математична розфарбування, хлопчик гойдається на гойдалки, порахуй і розфарбуй, математична розфарбування 1 клас

 

Розмальовки Математичні розмальовки 1 клас Гусь математична розфарбування, порахуй і розфарбуй, домашні птахи     Розмальовки Математичні розмальовки 1 клас Слон, порахуй до 10, математичний слон

Розмальовки Математичні розмальовки 1 клас розфарбування мечеть, математична розфарбування до 20    Розмальовки Математичні розмальовки 1 клас Математична розфарбування, перший клас, рахунок до 10, черепаха варто з кошиком квітів

Розмальовки Математичні розмальовки 1 клас Гномик сидить на грибі, літають метелики, математична розфарбування                     Розмальовки Математичні розмальовки 1 клас Математична розвиваюча розфарбування з будинком і пароплавом.

Розмальовки Математичні розмальовки 1 клас Гномик стоїть в кущах. Білосніжка та 7 гномів

 

 

 

 

Для Вас батьки. Вивчаємо види задач

Всі види задач та опорні схеми до них в презентації  – тиснемо на посилання нижче.

 

 

 

 

Розв’язування задач
Одним з важливих умінь дитини повинно стати вміння розв’язувати задачі.
То як же навчити розв’язувати задачі? Почніть з пояснення того, що всі задачі складаються з таких частин:
1. Умова.
2. Запитання.
3. Схема (малюнок).
4. Розв’язання.
5. Відповідь.
Наприклад. Їжачок приніс 2 гриби, а потім ще 3. — Це умова.
Скільки стало грибів у їжака? — Це питання.
Намалюйте схему або малюнок:
 + 
Розв язання.

2 + 3 = 5 (гр.)

Відповідь: 5 грибів.

Обов’язково зверніть увагу на пояснення вибору дії. Запитайте: «Чому додавали?». Пояснення має бути таким. Коли їжачок приніс ще 3 гриби, то у нього стало більше грибів, ніж 2. А щоб стало більше, треба виконати дію додавання.
Прослідкуйте, щоб дитина самостійно повторила запитання до задачі і склала відповідь. Відповідь: У їжачка стало 5 грибів.

Поясніть дитині таке правило: Якщо в задачі є слова: разом, всього, більше, стало — значить, треба додавати .

Якщо в задачі є слова: менше, залишилось, віддали, взяли, пішли, то треба віднімати “-“.
Діти дуже люблять розв’язувати незвичайні задчі, які можна придумати самостійно, включивши в умову казки  казкових героїв.
Дитина також повинна вміти складати задачі.
Легше всього це зробити за малюнками або схемами.

Ви зустрінетесь із задачами на різницеве  порівняння двох чисел.
Цей вид задач викликає найбільше труднощів у дітей. Наприклад.

У Ганнусі було 7 повітряних кульок, а у Наталочки 4. На скільки більше повітряних кульок у Ганни, ніж у Наташі?
Розв’язання. 7 – 4 = 3 (к.)
Відповідь: на 3 кульки більше у Ганни, ніж у Наталочки.
Насамперед, намалюйте або викладіть повітряні кульки в два ряди.

Кульки для оформлення Металік Gemar Кулька для оформлення 10", GM90 рожева(металік)Кульки для оформлення Металік Gemar Кулька для оформлення 10", GM90 рожева(металік)Кульки для оформлення Металік Gemar Кулька для оформлення 10", GM90 рожева(металік)Кульки для оформлення Металік Gemar Кулька для оформлення 10", GM90 рожева(металік)Кульки для оформлення Металік Gemar Кулька для оформлення 10", GM90 рожева(металік)Кульки для оформлення Металік Gemar Кулька для оформлення 10", GM90 рожева(металік)Кульки для оформлення Металік Gemar Кулька для оформлення 10", GM90 рожева(металік)

Кульки для оформлення Металік Gemar Кулька для оформлення 10", GM90 рожева(металік)Кульки для оформлення Металік Gemar Кулька для оформлення 10", GM90 рожева(металік)Кульки для оформлення Металік Gemar Кулька для оформлення 10", GM90 рожева(металік)Кульки для оформлення Металік Gemar Кулька для оформлення 10", GM90 рожева(металік)

7 - 4 = 3 (к.)
З’єднайте кульки верхнього ряду з кульками нижнього ряду парами. Задайте питання.
— Скільки кульок верхнього ряду не мають пари? (3)
Значить їх більше на 3.
— Скільки кульок в нижньому ряду не вистачає? (3)
Значить їх на 3 менше.
Число 3 — це і є те число, на скільки одне число більше, ніж друге.

У результаті дитина має зробити висновок: щоб дізнатися, на скільки одне число більше, ніж друге, треба від більшого числа відняти менше.

Завдання для розумничків

/dlja_rozumnichkiv.docx

Завдання можна скопіювати і збільшити у форматі WORD. 

Відстань між стовпчиками 3 клітинки.

 

 

Урок рахування | Уроки арифметики для дітей

Шпаргалка для батьків. Вчимо склад числа

Картки. Склад числа

СКЛАД ЧИСЛА

 

Пишемо цифри правильно

Вчимо цифри і числа

Права дитини
Вхід на сайт
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
ВСЕОСВІТА
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Друзі сайту
Персональний сайт Трокун Наталії Володимирівни © 2024
Сайт створено у системі uCoz